Jaha

Nu är Alexander å Christopher sjuka... Får se hur länge till Markus å Putte klarar sig...

Christopher har feber och ont i magen säger han, Alex är lite små varm å skriker konstant... Jag är helt slut sov bara 3 timmar inatt då Alexander skrek å gnällde fram till 04 så jag hoppas verkligen på en bättre natt inatt...

Jag kommer lägga mig tidigt idag.. Ligger å nattar Christopher just nu.. Alex sover för tillfället men vaknar väl snart :-(  ska se om jag kan få Putte å åka å handla lite till i morrn bl.a. En monster till mig ...

Hoppas Markus klarar sig känner att 3 sjuka barn är lite mycket... Å tror Putte har julbord me jobbet på fredag.. Trevlig vecka de här vart för mig :-) först är jag sjuk sen mina barn....

Hoppas de går över fort 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0