God morgon onsdag

Snart dags å klä på Markus så han kan åka till dagis.. Christopher är sval å säger att han oxå vill till dagis men han får vara hemma med mig å Alex idag eftersom han hade feber igår kväll å så ont i magen.. Jag har fått muta honom me att vi ska springa in på Ica å köpa lite godis när Markus har åkt å bara ha de mysigt... Å de gick han me på :-)
Alexander verkar lite piggare idag så får se hur de går med maten idag.. Det är nästan där man märker med honom.. Äter han inte så är de nåt som inte är bra å tvärtom ...
Jag ska väl försöka få lite gjort under dagen även idag för i ett hem på 5 personer å hund finns de alltid å göra :-) 
Min syster Heidi kallar mig för duracell kanin, för att jag alltid håller igång... 
Hade ju tänkt gå till henne idag men nu när christopher är hemma får vi satsa på nästa vecka i stället <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0