får vara nöjd me det lilla

för tillfället får vi vara nöjda me de lilla vi får i alexander...
han har precis ätit lite kyckling me grönsaker, får ge lite igen vid 15 taget tänkte jag å se hur myckrt han får i sig då.. får köra små portioner ofta nu i början flr som jag skrev innan så blir man som förälder väldigt orolig när ens barn inte vill äta.. så nu kör vi på hsns favorit rätter ett tag.. jag skiter i om det blir enformigt huvudsaken är ju å få i honom mat. .

så nu har jag precis slagit ner röven i soffan å övrrlämnat maten till oss till putte.. orkar inte stå vid spisen mer nu...

finns annat å göra här hemma men det får vänta en stund för nu ska jsg sitta å inte göra ett skit medans putte lagar våran mat ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0