Vilken jävla prövning!!!!

Promenaden till dagis idag va en riktig prövning...
Efter några minuters promenad så ville inte Markus gå mer så han satt sig på trottoaren å sa att han inte orkade gå mer.. Så jag frågade Christopher om han kunde ställa sig lite åt sidan så Markus åxå fick plats men de gick inte för sig, han vägrade att samarbeta :-(
Jag sa att vi vänder om och går hem i stället om dom inte kunde samarbeta...
Markus ville verkligen till dagis å leka så han sa " mamma jag kan gå till dagis " och efter en liten stund frågade jag Christopher igen eftersom vi nu va sena å han sa nej igen å då frågade jag om han ville leka med Fredrik sen å de ville han så då delade han med sig av brädan...

Så nu sitter jag här å ska äta frukost har i princip precis kommit hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0