Tidig lördag..

Alexander vaknade kl 05 å ville ha mat.. Jag ammade sen fick han ersättning han somnade så sött medans jag inte hann för Markus vaknade 05:30 å Christopher vaknade nu 06:30 så de kommer att bli en låång lördag...
Putte å Alexander sover fortfarande å jag skulle vilja göra desamma...

På måndag börjar vardagen på riktigt både för mig å Putte...
Putte börjar jobba igen efter 7 veckors ledighet och jag kommer vara hemma själv me mina små hulliganer :-)
Folk frågar mig hur det känns å jag har inte tänkt på de som nåt "problem" utan det är ju min vardag, jag har ju valt att skaffa 3 barn... Men visst kommer jag sluta av mig håret ibland å innan vi kommit in i våra rutiner så kan de kanske bli lite rörigt men det fixar jag..

Ska försöka komma ihåg å tänka på lunch å middagarna kvällen innan så de är framtaget å tinat så man inte står där å allt e fryst...

Nä nu ska de pumpas :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0