Shopping

Bloggen har vart helt cp, har inte gått å bloggat genom mobilen men nu verkar de funka så nu e jag Tillbaks :-)

I fredags vart de lite nytt till min minsta å min äldsta :-)

Dom är inte i direkt behov av kläder eller skor men jag verkar ju ha nån sjukdom eller nåt, haha för jag kan inte låta bli å handla åt dom :-)

Men kläderna till Markus är i Stl 122 jag har börjat köpa på mig lite i nästa storlek han drar ju redan 110/116 å är inte ens 4 år mina grabbar växer så de knakar å rätt som de är gör dom ett riktigt skutt i sitt växande så kan vara skönt å ha lite kläder ligga då :-) å så fick han ett par skor till :-)
Alexander fick lite fint till sin låda me Stl 56 vi har börjat använda lite kläder ur den men annars kan han fortfarande ha Stl 50 å han föddes den 2/3-13 ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0