Mina bästa vänner i några dagar...

Nu kör jag på ordentligt för nu ska de ammas.. Så för att öka mjölk produktionen så pumpar/ammar jag 1 gång i timmen dagtid.. Å sen när Alexander vaknar på natten så ammar jag det jag har och sen drygar vi ut med ersättning...
Å detta kommer jag hålla på med i några dagar för att sen kunna amma heltid... Jag dricker mycket vatten och försöker äta så bra som möjligt :-) godis och sötsaker äts bara på lördagar ..
Vill gå ner i vikt och ge Alexander bra mjölk så sötsaker har tagits bort till bara 1 dag i veckan...

Det är inte de lättaste å få allt detta å fungera me 3 små hemma.. Och på måndag börjar ju Putte jobba igen så då har jag allt själv men det som inte dödar stärker säger dom väl :-)
Jag ska klara det här å jag kommer klara det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0