Lite bättre

Detta har jag fått ut på 2 pumpningar me 4 timmars mellanrum då jag städat å plockat i grabbarnas Lekrum å glömde av tiden har ju gått upp till å pumpa varannan timme nu i stället för varje...
Men hans torsk i munnen vill inte ge sig :/ och så länge han har det så vågar jag inte amma eftersom det är 3:e gången jag äter medicin för det.. Känner att jag inte vill bli smittad igen då det gör galet ont.. Så nu pumpar jag å så kompletterar vi med ersättning... Igår lyckades jag pumpa ut så han fick 180 ml ren bröstmjölk under ett mål när det bara blir små mängder så blandar vi ut de me ersättning.. Ska pumpa om ett tag igen för mitt mål är att han ska få minst 1 flaska om dagen med ren bröstmjölk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0