Idag börjar allas vardag :)

Idag börjar vardagen för oss alla här hemma :)
Putte började jobba efter 7 veckors ledighet å jag å barnen är nu själva...
Jag vet att de kommer gå bra men man har ju blivit lite bortskämd dessa 7 veckor med å ha putte hemma å nu helt plötsligt e jag själv med allt....
Jag har precis fått ungarna å somna så snart blir de å springa ner med Jason för en turbo piss så får vi ta en långpromenad me honom när putte kommit hem...
När grabbarna vaknar så blir det å käka lite å sen går vi eventuellt ut till lekparken en sväng lite beroende på vädret...
Jag är galet sugen på cola.... vet att jag skulle bli piggare åxå men ska försöka stå emot jag måste... jag har ju börjat gå promenader å äta bättre så tanken är att allt sött som godis å skit får bara intas på lördagar men de är ju sååå jäkla jobbigt när detta jävla sug kommer hela tiden :/ Man får verkligen kämpa för å stå emot ibland...
 
Idag blir de kycklingsallad till lunch för mig sen får vi se vad grabbarna vill käka :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0