Gummi bröstet...

Jag ammade ju Alexander med gummi bröstet å de gick men de tog tid då han i början inte alls ville ta de samtidigt som han va jätte hungrig så han vart svin arg å sen fick han inget grepp det va allt annat än lätt plus att dom 2 stora härjade som galningar runt omkring oss vilket gjorde mig lite stressad å antagligen Alexander åxå...
Men efter ett tag fick han grepp men släppte ju typ 1 miljon gånger.. Men vi kämpade på å visst gjorde de ont å ju längre han ammade ju ondare gjorde de :/ men Smörjde bröstet direkt efter han va klar å ska smörja de igen innan vi går ut.. Å vi tar med en flaska ersättning med oss ut så hoppas jag att bröstet ska må lite bättre när vi kommer in så jag kan testa igen... Skulle bli såå glad om jag kunde börja amma honom vartannat mål men funkar inte de så får jag testa med vart tredje eller nåt å sen öka de efter ett tag...
Men jag lever på hoppet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0