God morgon...

Amningen gick väl sådär inatt.. Han vaknade vid 03:30 å då försökte vi å han ammade lite å sen fick vi komplettera med lite ersättning å samma nu på morgonen...
Ska få låna en värme kudde av Sandra tänkte ha den över brösten å se om flödet blir lite bättre eller har man riktigt tur så kanske mjölkproduktionen får en puff av de åxå... Hoppas kan man :-)
Men jag måste vara galet noga med å smörja brösten efter varje amning nu i natt så tog jag inte hans medicin på brösten å hoppas verkligen jag ska klara mig...

Idag är det fredag och vad denna dag har att bjuda på återstår att se... Idag e Putte hemma då kursen nu är slut vilket känns skönt för jag är fortfarande galet trött... Snart blir de ner till Ica å köpa lite frukost <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0