Dagens lunch

Så här långt känns de riktigt bra me mitt "nya sundare liv" :-) vet att det bara är dag 2 idag men i alla fall ;) motivationen är på topp å jag längtar tills på lördag så jag får unna mig lite gott :-)
Jag är galet sugen på nå gott till och från men så här långt har jag kunna hållt mig trots att vi bor precis ovanför en Ica :-) inte en droppe cola heller <3
Så lite stolt över mig själv är jag allt hehe... Vi gick å hämtade på dagis igår å det gör vi nog idag åxå de va galet skönt :-) känns skönt å va igång me promenaderna lite smått sen när Alexander är 12 veckor då blir de nog å teckna gym kort å öka tempot lite :-) nu ska fläsket veck haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0