Arg och irriterad....

Igår när jag hämtade på dagis så va christophers kavat kängor genom blöta när jag vände upp och ner på dom så rann det ut en del vatten.. Irritationen kom ganska snabbt.. Då vi haft samma problem me båda Markus varmare skor när vi hämtat på dagis.. Och jag kan ju säga så här skorna blir förstörda å luktar helvete efteråt :/ så idag ska jag göra ytterligare ett försök att tvätta dom i maskin.. Hoppas verkligen de hjälper.. För annars kommer dagiset få höra.. För vi har fan gummistövlar åt dom där å ska de vara sååå jävla svårt å ta på dom när dom vet att de finns massa vatten på gården å att ungarna hoppar i dom.. Så vi får se om de blir å kasta dom här skorna eller om de hjälper å tvätta dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0