3 dagars kurs

Igår eftermiddag ringde Puttes chef å ville ha honom på en 3 dagars kurs me start idag.. Men Putte sa att de va svårt för honom å vara borta 3 heldagar me tanke på barnen å Jason.. Väldigt gulligt av honom å tänka på mig men jag frågade å fick veta att de skulle vara nån fortsättning på denna kurs.. Å då sa jag åt honom att åka på denna men han va tveksam för han tyckte de skulle bli mycket jobb för mig å ta allt helt själv å jag sa jag löser de å att han inte skulle tänka på de.. Så idag är första dagen han e på kurs..

Å morgonen började tidigt här hemma redan 05:30 å så upp å tror vi åt frukost vid 06:30 å sen fick grabbarna leka lite medans jag plockade me tvätten å de resulterade i att Christopher började blöda näsblod då han hoppade från fåtöljen i deras Lekrum.. Markus vart jätte ledsen även han :(
Fick stop på blödningen dom tittade på lite tv innan de va dags å klä på oss för å gå till dagis ...
Christopher stod så fint på stå brädan hela vägen och Markus gick fint bredvid vagnen :-) lämningen gick bra :-)

Nu sitter jag i soffan med en trött å grinig Alexander se om han vill somna så jag kan starta diskmaskin å bädda alla sängar :-)

Kl 12 ska vi luncha med Sandra på stan sen kl 13:30 har vi tid på BVC ska bli kul å se vad vågen visar idag :-)
Sen vid 16 taget blir de å gå mot dagis för å hämta hem grabbarna...
Sen hem å göra middag å slänga dom i badet om dom orkar de sen lite tv mys innan dom ska sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0