Trött/seg

Idag har jag vart trött å seg hela dagen.. Tvättat lite å stoppat ini diskmaskin de e de jag gjort.. Nyss kollat på en Beck :)

Har ju tagit ner våra vinter kläder för de skall ju tvättas å så.. Men får nog packa ner mina termo byxor å min ena jacka igen för dom lär ju inte jag kunna ha i vinter me denna mage hehe..
Så jag lär ju frysa arslet av mig *S*

Nu har jag köpt mitt fogbälte åxå :)
Känns skönt å ha de hemma.. Ska till läkaren i morrn så då får vi se vad som sägs om de blir fortsatt sjukskrivning lr om det bara är å bita ihop å återgå till jobbet... Lite nervöst är de för vet inte hur de ska gå om läkaren tycker jag ska jobba... Men men får vänta på de beskedet tills imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0