Tidig tisdag..

Markus vaknade när Puttes kl ringde 05:30... Så de vart en tidig morgon men nu ligger Markus i sin säng å gör ett nytt försök me å få i sig lite drick yoghurt å kollar på Pippi så jag har lagt mig i min säng å vilar lite..
Christopher har åkt iväg till dagis så Markus kan få lugn å ro som han behöver när han är sjuk.. Får se hur det är me honom under dagen för han verkar mycket piggare än i går tack å lov...

Jag ska försöka tvätta å greja lite här hemma idag som tanken va att jag skulle gjort igår.. Så jag hoppas inte illamåendet dyker upp sen efter frukosten för då får jag inte mycket gjort.. Nu vill jag få ordning här hemma i kaoset.. Skulle behöva stå på en loppis så man kanske blir av me lite...

Emma vet du om det är nån loppis i gamla stan snart igen????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0