Slitet hår?????

Har du som jag torrt å slitet hår som det inte går å göra nåt med???

Jag har hittat en "mirakel" olja för håret :) den funkar helt underbart på mitt hår jag älskar den...
Håret blir mjukt, lent å får lyster.. Annars ser mitt hår ut som en ris buske ungefär de ser torrt å stripigt ut men denna olja fungerar verkligen :)

Den är rätt dyr men så värt de..
Den här flaskan kostar 339 kr å jag använder den varje gång jag har duschat...

Jag är ju gravid för 3:e gången å att vara gravid å amma sliter ju en del på håret så extra viktigt att ta hand om de nu.. Är ledsen å besviken på mig själv att jag inte tänkte så dom 2 tidigare graviditeterna :( jag använder även schampo å balsam från frisören inget mer billigt affärs schampo för mitt hår :)

Om du som jag har problem me torrt, slitet å livlöst hår så kan jag varmt rekommendera denna produkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0