Sjukgymnasten

Tänkte berätta lite om besöket hos sjukgymnasten igår...

Jag fick inget tränings program som jag trodde.. För me foglossning ska man göra så lite som möjligt för att undvika att fogarna blir påverkade.. Promenader va inget hon rekommenderade alls :(

Hon erbjöd vattengympa så jag skulle återkomma efter mitt besök hos läkaren..

Jag har helt fel kroppshållning men det visste jag redan innan men att min dåliga hållning påverkade min foglossning hade jag inte en aning om...
Jag är över rörlig och min över rörlighet blir värre under graviditeten...

Fick hyra en tens apparat som ska ta bort smärtan... Testade den på ryggen igår 1 timme innan jag skulle sova å natten va inte lika hemsk som den brukar så nåt gör minsann den lilla apparaten bara hoppas de fortsätter åt rätt håll för kroppen kunde tydligen bli van efter ett tag å då är effekten inte lika effektiv... Men känner av ryggen lite nu... Får se om de blir lite tens under dagen lr om jag väntar tills ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0