Ny vecka

Veckorna bara springer förbi..

Ultraljud på onsdag å läkar besök på torsdag :) ska bli spännande å se vad läkaren säger om dessa smärtor för de har vart värre dom senaste dagarna... Har kommit å gått å känts som kraftig mensvärk typ som för värkarna kan göra :/

Idag ska jag träffa min underbara vän Jenny "Palmis" va ett tag sen nu så de ska bli extra kul å jag e ju i min Depp period som inte riktigt verkar vilja ge sig så att få träffa henne idag är verkligen rätt medicin <3

Men nu ska jag försöka sova lite till är helt slut... Sömnen under nätterna är som en jäkla berg o dal bana :( i bland sover jag bra, ibland hyfsat å ibland typ ingenting så jag försöker sova å vila då mycket jag kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0