Hemma igen

Nu har vi precis kommit hem från barn akuten.. Han hade en infektion i kroppen å den gör honom så hängig å slö.. Men jag ska ta de från början...

De börja me att dagiset ringde i morse å sa att Markus inte va sig själv.. Han ville inte äta nån frukost lr dricka nåt han ville bara ligga ner.. Å det är inte likt honom.. Så Putte åker från jobbet å hämtar hem honom å inne i badrummet när han ska kissa så ser jag nåt i huvudet på honom å ser en fästing så Putte får ta bort den innan han åker Tillbaks till jobbet å innan jag upptäcker den så säger Markus att han har ont i huvudet han är mega slö å inte alla med.. Han somnar innan jag ens hunnit lägga ner honom i sängen..
Å då ringer jag barn avdelningen och dom tycker vi ska komma upp me tanke på hans tillstånd å att han inte vill äta eller dricka..

På barn akuten hamnar vi å läkaren undersöker Markus de tas massa prover.. Han är svullen i halsen röd å blank i ögonen å proverna visar att han har en infektion i kroppen.. Tack och lov för de för ett tag tyckte han de va jobbigt me ljus så jag trodde ju de kunde vara nåt mycket värre.. Läkaren sa att blir han sämre ska vi komma Tillbaks direkt så nu kommer jag vara en hök mamma :) han somna direkt när vi kom hem de har vart en tuff dag för min kille...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0