Depp...

Bloggade aldrig om läkar besöket å anledningen är enkel blev så nere å deppig...
Hon sjukskrev mig heltid i 2 veckor till för hon såg hur ont jag hade av hennes undersökningar å sen sjukskrev hon mig halvtid i 2 veckor.. Å jag fattar inte hur jag ska kunna jobba halvtid när jag får så ont som jag får vid ansträngning å mitt jobb är ju inte direkt lätt ...
Läkaren tyckte åxå att jag skulle prata me min chef för hon tycker jag ska göra så lite som möjligt på jobbet men de tror jag kan bli svårt å få till :(
Hon tyckte åxå att nu dom här 2 veckorna jag e sjukskriven halvtid så ska jag inte göra nåt utan bara ligga å vila.. Hallå jag har barn å hund, den matten funkar ju inte..

Jag va riktigt Depp igår känns väl lite bättre idag tror jag.. Ska försöka sova lite till är ju som sagt trött hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0