Vänta...

Nu har jag vart uppe å gjort grabbarna klara för dagis :) och känner att kroppen behöver lite mer vila så jag kommer inte börja damma köket nu utan de tag jag när jag vaknat till liv :) det finns ju som sagt lite tid under dagen :)

Igår när vi hämtade på dagis så vart jag lite galet irriterad å de visade jag....
När vi kom dit för å hämta killarna så ser vi att Christopher är utan mössa å då vart jag arg på en gång för han får sååå lätt öroninflamation å blir lätt förkyld... Å jag har sagt till dagiset säkert 1000 gånger att de är mösstvång på Christopher när han är ute just av dom 2 anledningarna å de va ju allt annat än varmt igår.. Å när jag säger till personalen än en gång att han MÅSTE ha mössa när han är ute för han får jätte lätt öroninflamation då säger hon: jag har gett upp jag har bråkat me honom.... Så jag tog mössan som låg på bordet gick fram till honom å tog på den.. Han slängde sig på backen å skrek å ville ta bort den men de sket jag i mössan ska sitta på punkt slut..
Christopher blir 2 år i november det är väl fan inte han som ska bestämma på dagis lr???? Jag vart så arg så jäkla arg å de e ett tjatande om samma saker å när de gäller Christopher så är de de här me mössan nu va de ett tag sen sist men jag tycker inte jag ska behöva ta de me dom hela tiden de ska väl va en självklarhet å speciellt nu när de börjar bli kallt lr????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0