Vänskap = Lycka

Jag är såå glad att jag å Erika har fått upp kontakten å börjat umgås igen...
Hon flyttade till Gbg förut å då gled vi isär för de va en jobbig period för oss båda.. Vi va sååå sjukt bra vänner umgicks jämt å pratade om allt.. Så flytten tog hårt på oss båda.. Hon va som en i familjen den kontakten vi hade går inte ens å beskriva..
Å jag känner att vi sakta men säkert är på väg å hitta Tillbaks till den unika kontakt :) jag är såå glad nu hon är som mitt alldeles egna lilla lycko piller.. Barnen älskar henne hon gör våran familj till de lilla extra.. Hon är en så underbar person går inte å förklara å hon är min vän å det är nå helt underbart.. Om du läser detta Erika så hoppas jag du inser hur mycket du faktiskt betyder för mig å min lilla familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0