Typiskt eller vad????

Putte har precis åkt iväg för å jobba lite å bara för att han ska köra ett låångt pass idag så vaknar ungarna svin tidigt :/ det är sååå typiskt känns de som.. Å ändå va dom uppe till kl 21 igår ihopp om att dom skulle sova till kl 08 i alla fall men se såå fel jag hade....

Jag å bröderna bus ska hem till Puttes föräldrar i dag på lunch känns så skönt för då behöver inte jag tänka på de :) sen får vi se hur länge vi stannar men dom vill nog vara där en stund å busa lite me sin farfar :)

Tanken va att jag skulle få lite gjort här hemma idag men eftersom det redan är full fart i 110 på grabbarna så får jag nog skjuta upp de till imorrn :)

Jag är ap trött får nog bli ett glas cola så jag vaknar till liv för denna dag kommer bli låååång :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0