Trotsar...

Ja idag trotsar jag värken lite från gårdagens städning me lite mer städning men jag tar de lugnt :)

Idag blev de lite gjort i köket men finns en del kvar som jag tar ikväll :)
Jag har tagit disken, dammsugat golv å den super jobbiga mattan.. Även torkat golvet.. Så de som jag ska ta ikväll är dammningen av hyllan, fönsterbrädan å kryddhyllan...

Vi ska åka å handla idag åxå efter dagis hämtningen så städningen av grabbarnas sovrum får vänta tills imorrn :) så ska Markus få sina blixten sängkläder åxå vilket kommer resultera i en super lycklig liten kille :) han säger att de enda han önskar sig av tomten är en STOR blixten bil.. Söt ungen...

Nu har jag bestämt mig för att jag ska få mitt liv å fungera.. Denna sjukskrivning ska inte få mig å deppa längre nej nej nu jävlar..
Jag ska komma igång me maten å motionen i den mån kroppen tillåter blir lugna promenader men ut ska jag :) de ska dras ner på allt socker... Hemmet ska de åxå bli ordning på...
Nu jäklar ska jag ha Tillbaks mitt liv å d me basta :)

Ska kolla me Putte åxå om vi kan försöka få bort databordet under nästa månad så granen kan stå där i jul å få hem en byrå till lillens kläder.. Då skulle de kännas som H*N åxå har en plats här hemma.. Svårt å förklara hur jag menar men tiden går så sjukt fort å nu ligger en hel del av kläderna i kistan vi har i vardagsrummet å där ska alla lillens mjuka leksaker ligga :) vill få lite ordning så vi inte står me allt i sista sekund.. Men nu när Putte jobbar 12 timmars pass på söndagarna så finns de inte riktigt samma tid till å fixa å dona.. Men han trodde han kanske bara hade 3 söndagar kvar å de hoppas jag me.. För vill ju hellre ha honom hemma å de vill barnen åxå..

Nä om jag ska fortsätta lite här hemma innan de e dags å bege sig för å gratta lilla Noah som blir 2 år idag vart har tiden tagit vägen??? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0