Tidig fredag...

Christopher vaknade vid 07 så det blir en lång dag och mamma Therese är trött som vanligt...
Kanske måste bli hård när de gäller mina järn tabletter å ta 2 om dagen igen i några dagar.. Struntade ju helt i dom ett tag :/
Idag vet jag inte alls vad som händer om vi tar oss ut lr om vi håller oss inne.. Christopher har ju en rätt jobbig hosta åxå så vi får se...

Imorrn är det redan helg Gud va fort veckorna går... Putte ska nog till Christer å börja med elen åxå så då får vi se vad jag å grabbarna hittar på...

Måste försöka sätta mig vid datan åxå å kolla lite julklappar till grabbarna å trycka hem lite om det är nåt som faller i smaken... Å vi är ju inte riktigt klara me christophers pressent heller så de måste åxå fixas inom en väldigt snar framtid ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0