Tar aldrig slut...

Sysslorna å alla måsten här hemma tar aldrig slut :)
Har badrum, sovrum, hall å vardagsrum kvar å städa.. Å jag tänkte ge mig på badrummet ikväll tror jag :) så kan jag stryka de åxå :)
Ska se om Putte har lust å bära upp lite grejer på vinden ikväll :)
Grabbarna ska badas åxå hehe.. Snart dags å börja me middagen åxå å idag blir de ugns rostad potatis, morötter å kyckling å bea till de å sen ska disken tas osv osv :) tur att jag fått lite motivation till å hålla igång så här hehe se hur länge kroppen håller dock..
Har ett berg me tvätt åxå men måste vänta på att tvätten jag tvättat idag ska torka först...

Min tanke är väl att vi ska försöka tomma data bordet åxå å få upp de me på vinden.. Men en sak i taget :) men när jag e klar me badrum, sovrum å hall så kan man ju ta de i samband me städning av vardagsrummet tänkte jag :) hoppas bara Putte håller med..
Vill ha hem lillens byrå som ska stå där så jag kan börja vika ner kläderna som är tvättade å ligger i kistan som står i vardagsrummet..
Putte är seg som Fasiken så får nog sparka honom i röven i hopp om att de blir lite fart då :) bärhjälp å få upp data bordet på vinden har vi ju :) Erika lovade ju bort kenny till de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0