Sova vidare :)

Nu har jag pussat mina grabbar hejdå så nu är dom på väg mot dagis å jobb :)
Å jag har krupit ner i sängen me Jason är såå sjukt....

Gårdagen tog ut sin rätt haha...
Grabbarna hoppade ju över sin sov stund som dom brukar ta efter lunch så de va full rulle kan jag lova hela dagen å en hel del bråk.. Å så lyssnade dom inte alls ett tag så trodde rösten skulle ryka redan då men jag klarade mig :) så idag ska jag vila rösten så mycket jag kan tänkte jag å dricka varm choklad :)

Måste tvätta å greja lite åxå...
Å så måste jag få tag på minst en kartong till, till leksakerna jag rensade ut från grabbarnas rum.. Shit va tomt de ser ut där inne nu hehe
Men Christopher fyller ju snart å julen närmar sig ju så snart är de nog fullt igen :)

Nä nu buffar Jason lite på sig antar att han tycker jag ska släppa luren å ge honom lite mer uppmärksamhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0