Söndag....

Ja då va de redan söndag.. Å Putte åkte iväg å jobbade vid 07 å kommer väl hem efter 19 nångång så jag å grabbarna är själva :)

Christopher är sjuk igen :( han vaknade igår kväll å va glöd het.. Tog tempen å den visade på 40 grader så de va å ge honom en supp å lite vätska sen somnade han om i våran säng.. Hans näsa rinner å han har en hemsk hosta så han va tvungen å sova på sidan lr på mage för att de skulle underlätta för honom å andas.. Han har buffat på mig hela natten så de vart inte mycket sömn för mig :/ men känner mig ganska pigg ändå :)

Jag har tvättat lite nu på morgonen :) 3:e å sista maskin för dagen är nu igång :) sen dags å börja me lunchen till mig å grabbarna... Idag blir de potatis, prinskorv å stuvad spenat :) ska även göra så Putte har matlåda imorrn :)

Sen ska jag göra en köttgryta på fransyskan vi köpte som vi ska äta i veckan :) ska nog dammsuga ur köket å grabbarnas sovrum åxå :)

Vad ska ni ha för er en söndag som denna????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0