Lite men en del kvar.....

Lite har kommit upp till vinden nu å de känns sååå skönt men det är lite kvar... Så jag tror jag försöker ta hallen å vårat sovrum imorrn eftersom de som ska upp på vinden står i vardagsrummet...
Så hoppas jag på att resten åker upp på vinden imorrn lr på lördag...

Ska damma å plocka i ordning i vårat sovrum, bädda rent sängen, dammsuga å tvätta golven...
Å i hallen ska jag plocka i ordning lite å även där damma, dammsuga å tvätta golven.. Ska även dammsuga köket imorrn då Jason dräller me sitt torrfoder en del....

Blir eventuellt å slå in lite av christophers pressenter åxå :) vi har ju även köpt lite julklappar men vet inte riktigt vart vi ska förvara dom :/ just nu står dom i påsar i vardagsrummet :/
Har som sagt lite å göra hehe de går sakta men säkert framåt å de e väl de som e huvudsaken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0