Kroppen säger nej....

Det blev ej som planerat :(
Jag hade ju tänkt damma fönsterbrädan, hyllan å kryddhyllan i köket nu ikväll men kroppen sa nej... Har väldigt ont så de va bara å lägga ner den tanken.. Så nu ligger jag i sängen å känner mig lite besviken..men kan ju inte köra på i 110 om kroppen säger åt mig å ta de lugnt...
Så får se hur kroppen mår i morrn bitti efter grabbarna åkt till dagis om de kanske blir lite dammning då :) hoppas..

Sen tänkte jag försöka hinna me deras sovrum i morrn åxå men som sagt får se va kroppen säger...

Blev en del handlat idag åxå :) såå skönt blev en hel del gott en massa kött :) å lite lax till mig så de ska jag äta till lunch imorrn :) lax kokta grönsaker å keso :) å till middag blir de kotletter potatisgratäng kokta grönsaker å bea :)
Mumms gott ska de bli..

Nä nu ska jag vila kroppen i hopp om å va fit for fight imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0