Jävla beroende....

Jag är cola beroende.....

Får jag inte min cola dagligen får jag huvudvärk å ibland mår jag till och med illa... Å jag hällde nyss upp ett glas cola då huvudvärken kommit...
Vet att detta är allt annat än bra.... Men nu när jag är gravid så begränsar jag mitt intag till Max 2-3 glas om dagen.. Vet att jag skulle behöva trappa ner å jag försöker men de e fan inte lätt å kan bli så förbannad när folk säger till mig att du måste sluta för de där är inte bra.. Men hallå jag vet å om de vore så jävla lätt å sluta så hade jag väl färgande gjort de eller hur...
Jag slutade ju när jag tränade å skötte kost å allt annat men nu när jag är sjukskriven å ska ta de lugnt pga foglossningen så blir de väldigt lätt att den där colan slinker ner har inte den viljan nu när jag inte får träna som jag skulle vilja...
Måste prata me min barnmorska om detta vet att vi hade ett sånt samtal när jag väntade Markus för då va de en massa cola ....
Nån annan som är beroende av coca cola???? Har ni lyckats sluta lr har ni åkt Tillbaks igen å börjat hälla i er skiten???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0