Hormonerna....

Denna graviditet är rätt så annorlunda om man jämför me mina 2 tidigare...
Mina hormoner är inte å leka med... Kan bli as arg å irriterad för ingenting så min käre sambo har de inte lätt just nu :/ å så nästa sekund kan tårarna spruta...

Igår va en sån dag... Så fort Putte kom hem så vart jag as irriterad å allt han sa gjorde mig ännu mer irriterad å de slutade me att jag började böla som ett litet barn... Dessa hormoner skrämmer mig lite grann då jag aldrig vart me om detta förr... Drömmer väldigt ofta mardrömmar åxå å de gjorde jag inte heller dom 2 tidigare graviditeterna... Så jag sover väldigt dåligt om nätterna...

Är du gravid???
Har du åxå dessa hormoner som får dig å framstå som helt knäpp å galen?? :)

Hoppas denna dag blir bättre för som de va igår när Putte kom hem så vill jag inte att de blir nå mer.. Jäkla hormoner låt mig vara.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0