Halta Lotta...

Nu är bröderna bus på väg till dagis :) å idag vart de skaloverallen för Christopher me ett flece set under så det ska ha ha när dom är ute sen har han så klart vanliga kläder på sig :) flecen å skal overallen ska han ha när han e ute.. Han hade ju sin vinteroverall i måndags å i går efter sin öroninflamation men näsan har slutat rinna så nu testar vi me dom här kläderna :)
Markus har en skaloverall me inbyggt flece foder som går att knäppa bort om man vill så nu är dom likadant klädda :)

Igår hände de nåt me mitt knä så jag går som halta Lotta ungefär å när jag går upp för trapper är det värst då gör de riktigt ont å det är i mitt vänstra knä så får se hur de känns när de är dags å rasta Jason...

Nu ska jag mysa lite me Jason <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0