Go morron...

Känner mig hyfsat pigg och utvilad :) ligger dock kvar i sängen å myser lite me hårbollen Jason .. Snart upp å klä på sig å rasta honom sen ska jag bara slå ner rumpan i soffan å kolla på våra bästa år som jag har missat i nästan 2 veckor nu....

Ligger å funderar på vad vi ska äta till middag idag... Lika jobbigt varje gång kanske dags å skriva den där jäkla mat listan igen för den följde vi faktiskt :)

Har en del å fixa hemma åxå massa tvätt, disk å en hel del plockande står på schemat får se hur mycket jag har lust till idag....

Idag fick Christopher åxå i sin vinter overall å sina vinter kängor till dagis dock me tunnare kläder under Markus åkte me pop overallen som har flece set i man kan knäppa bort å sina höst/vinter skor å vantar å mössor så klart... De e fan allt annat än varmt ute nu ju :/
Ryktas om att snön ska komma den här veckan så vi får vänta å se...

Här kommer en bild på lilla bulan när jag ligger på rygg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0