Går in i vecka 22

Idag går jag in i vecka 22 det känns spännande å tiden den bara springer iväg :)
Lillen i magen blir mer och mer rörlig hela tiden och det är så underbart å känna alla puffar där inne...
Längtar tills grabbarna kan hålla handen på magen å känna lillen buffa på dom men de dröjer nog några veckor till men snart är vi där :)
Vi har förklarat för dom att de ligger en bebis i min mage men om dom verkligen förstår innebörden av de är en annan femma :) men dom brukar ta på min mage å säga bebis å ibland är de ett himla pusskalas just på magen å de e såååå mysigt...
Har vart dålig på å ta mag bilder de vet jag men är inte lätt å göra de själv å när putte å grabbarna kommer hem från jobb å dagis så är de full rulle me mat, bad å nattning å så glöms de liksom bort :(
 
Ta hand om varandra å ha en härlig helg <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0