Dammat...

Jag har dammat av fönsterbrädan, hyllan å kryddhyllan i köket å Gud va flott de va... Blä....
Tar diskbänken när jag gör maten sen tänkte jag :) sen måste snabel Draken å jag ta ett varv i köket hamnade lite skit på golvet under dammningen ....
Fick strikta order av min svärmor å låta grabbarnas sovrum vänta tills imorrn å jag ska vara snäll å lyssna för dammningen av kryddhyllan va allt annat än rolig så de känns i armarna å skuldrorna hehe har kropp som en gammal tant just nu måste bara lära mig å leva me den på bästa sätt :)

Jag ska följa med å hämta på dagis idag så de ska bli intressant å se om Christopher har mössa på sig eller inte.. Jag gick upp i taket efter incidenten igår så jag har ringt chefen men hon va inte där så ska ringa imorrn igen för nu e jag trött på å tjata på dom om nåt som ska vara självklart.. Mina barn ska ha mössor på sig punkt slut.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0