Dagen...

Dagen har gått fort..
Blev inget städande av sovrum å hall idag kroppen sa åt mig å vila så jag lyssnade lite i alla fall :)
Har tvättat lite å gått igenom alla lillens kläder som ligger i kistan i vardagsrummet å oj såå mycket de va :) så får nog hejda mig lite nu plus att kläderna från grabbarna finns på vinden :) så kläder kommer lillen ha i MÄNGDER :)
Har även slagit in christophers presenter så nu e de klart :) packat ner alla julklappar i påsar som ska ställas undan nånstans :)

Efter vi hämtat grabbarna på dagis åkte vi till Puttes föräldrar en sväng å därifrån åkte vi å köpte hamburgare sen hem å kolla film me grabbarna.. Mysigt.. Markus sover redans medans Christopher fortfarande håller igång :)

Har plockat lite i vardagsrummet nu på kvällskvisten men är en del kvar så bara å hålla god min för sen ska de dammas, dammsugas å golven ska tvättas.. Skulle ju vilja tömma databordet åxå men får se hur mycket som blir gjort.. Ska nog ta tag i sovrummet på måndag eftersom de inte vart gjort idag....

Nä nu ska jag mysa lite me lilleman :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0