03:30

 
Har vart vaken sen 03:30 då Christopher vaknade till liv tog in honom till oss gav honom välling å en torr blöja han somnade om men inte jag :/ Jag har väldigt svårt för å somna om och efter ett tag vaknade Markus å va kissnödig å efter en stund va han bajsnödig å så höll de på så då kände jag att okej de blir ingen mer sömn...
Å sen vid 06:20 ca ringde puttes klocka ha skulle iväg å jobba så då blev belysningen här hemma tänd å de vart fart på grabbarna diekt...
Nu har dom precis fått lite frukost å nu är dom inne i lekrummet å leker å stökar till tittade in där nyss å herre gud allt ligger över hela golvet... så jag har å göra sen under veckan...
Har även startat en maskin tänkte försöka tvätta undan lite så det är gjort.... :)
 
Å nu kommer frågan tillbaks kan man börja me vinterkläder redan????
Lr ska man köra me överdragskläderna men me tjockare kläder under?????
För de kommer säkert bli en -15 grader i vinter å då känns de kanske lite tidigt å börja me dom redan???
Hur gör ni?????
 
Här bjuder jag på en gammal bild på Markus :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0