Värsta natten på LÄNGE

Fy helvete vilken natt... Skönt att den är över å hoppas verkligen inte smärtan kommer igen....

Smärtan jag kände i magen i natt va hemsk, gjorde sjukt ont blev nästan lite rädd me tanke på lillen som bor där inne.. Jag överdriver inte när jag säger att jag vek mig dubbelt pga smärtan.. Tårarna rann de va hemskt.. Så vid 03 hoppade jag in i en VARM dusch å efter duschen så tog jag en Alvedon å la mig igen å då va klockan redan över 04 å 05:30 ringde Puttes klocka så de har inte blitt mycket sömn för mig.. Jag är sjukt trött... Så hoppas dagen går fort för mig å Christopher idag...

Å kommer smärtan Tillbaks så får jag nog ta å ringa upp till förlossningen....

En super trött jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0