Välkommen Lördag...

Markus sov från kl 20-07 å han verkar må bättre idag... Han känns inte varm å så leker han och härjar runt som vanligt så vi får se vad som händer idag :)

Jag vill ju verkligen få upp data bordet på vinden idag men de verkar gå si så där me de :( han stressar på mig att det är bråttom å rensa å göra i ordning men sen när det är hans bit kvar då stannar de liksom upp :( får va på honom igen...

Jag känner mig så där trött å matt som vanligt :/ mitt järn värde är lågt och jag är dålig på åta mina järn tabletter.. Men jag får så ont i magen av dom.. Men det är snart bara å bita ihop å ta dom ändå för kan ju inte vandra runt som en zoombie hela dagarna...

Hittade såå mycket fint till lillen igår när jag å Malin va på stan men känns som
jag får hejda mig lite :) har ju en hel del å så är de ju lite kul å gå å shoppa me den lilla liggandes i vagnen :) men de finns en filt jag verkligen verkligen vill ha till lillen så får se om de blir å köpa den i alla fall...

Bjuder på en bild på mina prinsar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0