Tidig söndag...

Grabbarna vaknade 05:30 å Christopher hade en liten present till mig, en diarré blöja... Bytte den å inte ens en timme senare fick jag en till...
Jag hoppas verkligen det är nåt han har ätit för sjuka vill vi inte bli...

Idag får vi se vad som händer beror ju lite på Christopher åxå.. Om de kommer fler diarré blöjor lr inte å så..
Men för övrigt är han pigg men han är ju helt makalös han va ju pigg å va glad i den mån han orkade när han hade dubbelsidig öroninflamation för nåt år sen så de är väldigt svårt å läsa av när han är sjuk...

Idag tror jag de blir potatis, köttbullar, gräddsås, lingonsylt å smörgåsgurka till lunch eller middag :)
Vart lite små sugen på de igår kväll :-)
Tvätt maskinen ska väl få göra lite nytta under dagen åxå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0