Strömsholms Djursjukhus

Igår vid ca 19 tiden åkte jag å putte till strömsholm me Jason som kissat inne flera gånger och kräkits flera gånger... Han kunde inte hålla tätt.. Man kunde precis ha vart ute me honom å så 1-2 timmar senare kissades de inne... Så jag ringde å pratade me dom å dom tyckte vi skulle komma in... så självklart åkte vi...
Dom og urinprov, röntgen, å en massa blodprover togs dropp skulle även sättas....
Väntan va lång och MÅNGA tankar snurrade i huvudet.. skit jobbigt va de men Jason va jätte duktig hela tiden...
Veterinären kom med beskedsen på provsvaren å han hade lite för höga vita blodkroppar, en infektion i kroppen, dom misstänkte även nåt me hans tarmar å njurar å när allt detta kom så kände jag bara NEJ...
Å sen sa hon att dom ville lägga in Jason å då vart de jätte jobbigt, när jag insåg att vi skulle få åka hem utan honom... Å tror Jason åxå kände nåt för när vi väntade på att dom skulle hämta Jason så tröck han sig mot både mig å putte å tittade på oss me sina stora bruna ögon...
Å när vi skulle säga hejdå till honom å han drog efter oss å ville följa me då brast de för mig...
Tårarna började forsa så fort vi kom ut å jag stör grät hela vägen hem å även en stund hemma tills jag somnade å vi va hemma strax efter 01 i natt.. så de va en sjukt tuff kväll/natt...
 
Vill tacka Puttes föräldrar som hade barnen under natten...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0