Spänner..

Det har spänt en del i mina bröst den senaste tiden.. Ibland har de till och med känts obehagligt me sport toppen på.. Har även haft som små sår lr hur man ska förklara.. Hade de nu ikväll åxå så pillade bort dom lite då dom påminner om torkad vätska å mycket riktigt ur höger bröst kom de lite vätska när jag tröck på bröstet...
Vet ej om det redan är bröstmjölken men de får vi hoppas att det inte är för när jag väntade Markus så började jag läcka vid typ vecka 20 å ju längre tiden gick ju mer läckte jag så när de väl va dags å amma så hade jag bara mjölk i 3 veckor medans jag inte läckte nåt med Christopher under graviditeten utan de kom när han föddes å honom ammade jag i 6 månader å hade massor me mjölk... Så jag vill inte börja läcka redan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0