Shit vilken natt....

Inatt har jag sovit som en kratta :( båda grabbarna hamna inne hos oss under natten å Putte har snarkat som en hel arme fan va högt å såå irriterande så jag har fått sagt åt honom å puttat på honom större delen av natten....
Jag sover ju inte alls djupt så vaknar av minsta lilla, både för och nackdelar med de....
Men den lilla stund jag har sovit så har jag drömt om min pudding Joel kinnaman :) eller ni kanske vet bättre vem det är om jag säger Frank Wagner från Johan Falk :) så då sov jag gott :) han är ju såå galet snygg...

Idag har jag mina måsten som fortsätter... Måste plocka lite, betala lite räkningar från julklappar vi har beställt, göra mat, ta disken osv osv

Lillen i magen härjar runt som bara den så antar att det är en morgon pigg liten rackare :) nu ska jag å Jason passa på å sova lite till de behövs efter den minimala sömnen i natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0