Såå jävla trött å irriterad!!!!

Patrik kan driva mig till totalt vansinne å de är precis vad han har gjort idag!!!!
Jag är så trött å irriterad på honom att ord räcker inte till...
Jag har städat grabbarnas sovrum, köket idag å tvättat å hade maten klar när han kom hem sen efter maten tog jag disken å så började jag plocka i vardagsrummet.. Å enligt honom så gör jag inget här hemma å han tror på fullaste allvar att han gör massor.. Han gick å la sig i sängen efter maten me sin jävla mobil telefon inte en tanke på å fråga om jag behövde hjälp eller så nej nej...
Å jag e sjukskriven å tanken me de är att jag ska ta de lugnt å vila men hur fan ska de gå till när jag måste göra ALLT här hemma??? Är så trött, ledsen, arg, irriterad mm.. Som de känns nu kan idioten dra åt helvete, jag skulle inte bry mig...

De va allt för nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0