Rygg läge!!!!

Har lagt mig i sängen under täcket.. Mina hormoner är inte roliga just nu så känner att det är bäst att jag ligger här :)
Skönt å få vila kroppen för de känns att jag vart på stan idag med.. Men skönt å få lite mer gjort...
Har fixat lite jul stämning i köket åxå å tvättat lite.. Tanken är att nåt ska bli gjort i morrn åxå... Har lovat grabbarna att vi ska baka pepparkakor så de står på schemat i alla fall... Får se om vi gör de medans Putte byter däck på bilen eller hur vi gör..

Skulle behöva åka till min farmor å farfar nån dag åxå å hämta hem lite av alla miljoner julklappar som står där.. Så jag slipper slå in allt samtidigt för de har jag ingen lust me alls....

Nä om jag ska mysa lite me min päls boll som ligger här bredvid mig å snarkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0