Noll motivation...,

Motivationen är på noll även idag :(
Men har tvingat mig själv å ta undan den rena tvätten så jag kan tvätta lite idag :) så maskin nr 1 är nu igång..
Hoppas på å få köket gjort åxå, håller tummar å tår.. Men känner att jag har lite ont i skallen så får se om de blir å peta i sig en Alvedon...

Ska se om jag kan få iväg Putte sen å hämta lite kartonger så vi kan börja packa ner allt från dator bordet....

Måste upp me lite grejer på vinden åxå... Är såå sugen på å ta ner lillens säng å bygga ihop å göra i ordning men är lite tidigt får vänta tills januari me de i alla fall :) mysigt värre är de när man pular å donar me alla förberedelser inför lillens hemkomst :)
Längtar massor tills vi ska börja me dom sakerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0