Lite vardags lyx :)

Då har jag precis kommit ut ur duschen å smörjt in mig med ett body butter från body shop :) men har inte bestämt vad jag tycker om doften riktigt än :) får kanske ge de ett par gånger...

Använder ni body shops produkter????

Idag ska jag å syrran ner på stan en snabbis å fixa lite... Min näsa rinner som fan men måste ju ner så bara å bita i hop...

Sitter å knaprar på 2 knäcker mackor å till de ett glas saft soppa de e min frukost de :)

Fick hem halva min beställning från hm för nån vecka sen me lite tjockis byxor :)
Å måste nog pröva igen tyckte ett par satt precis å de andra paret va lite stora i knävecket visst jag ska bli större men kanske inte vid knävecken lr vad tror ni.. Längtar tills resten av beställningen kommer för byxor behövs till denna mage..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0