Längre tid...

Jason va ute igår kväll vid ca 21:30.. Och vi tänkte testa å inte gå ut me honom nu innan Putte å grabbarna åker utan tänkte testa å göra som vi alltid gjorde innan han blev sjuk dvs att jag går ut me honom senast 9:30.. Hoppas detta går å att allt är på väg åt rätt håll för han börjar ju bli till åren....

Ska ringa Strömsholm vid 9 åxå å se om dom tycker som jag att vi kan avboka tiden vi har i morrn bitti.. Han äter och dricker bra, bajseriet är de åxå bättre med och han har inte kissat inne sen vi kom hem... Det som är är väl att han blir rätt trött av sina mediciner men det får man ju nästan räkna med..

Sen måste jag ringa jasons försäkringsbolag och prata lite med dom...
Sen tänkte jag å Jason hinna med nån liten promenad å så är min tanke å få lite gjort här hemma å sen kommer min underbara vän Jenny på besök längtar, va längesen vi sågs nu....

Så lite så ser min dag ut... Hur ser din ut????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0